سفری از من به من...

متن آهنگ بیداری با صدای آقای رامین داودی

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۱ ب.ظ

بیداری

 

من عمریه که بیدارم

هنوز این و نفهمیدی

 

شبایی که نخوابیدم

عزیزم خوب خوابیدی؟

 

چرا وقتی که می رفتی

نگفتی برنمیگردم؟

 

نباید قول میدادی

نباید صبر میکردم

 

تو رو میبینم از حالا

داری دستاش و میگیری

 

تو اشکام و نمی بینی

یه عمره که فقط میری

 

ببخش اما گناهم رو

اگه دنیایی از دردم

 

اگه با گریه هام هرشب

تو رو بیدار میکردم

 

همیشه مطمئن بودم

منو تنها نمیذاری

 

چرا من فکر میکردم

تو هم تا صبح بیداری

 

نمی پرسی تو حالم رو

توی قلب من آشوبه

دارم با گریه میخندم

عزیزم حال من خوبه...!


"نسیم بیرانوند"

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۸
نسیم بیرانوند

ترانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">