سفری از من به من...

کوچه های سرد

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ق.ظ
امشب عبور میکنم از کوچه های سرد
از کاج های یخ زده از هر چه برگ زرد

گاهی سکوت میشکند با صدای باد
گاهی به زوزه های سگی خیس و هرزه گرد

آخر چه حکمتیست که یاد تو ام هنوز؟
وقتی غروب ، قلب مرا می برد به درد

با من کسی این سالها جز عکس نو نبود
جیب تمام خاطره های مرا بگرد

لطفا بیا به خانه ی تاریک من ببین
با روزهای خوب من دلتنگی ات چه کرد...

"نسیم بیرانوند"

از مجموعه شعر لبخند که میزنی...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۳
نسیم بیرانوند

غزل

نظرات  (۳)

۰۳ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۰۰ رادیو عاشقی
زیبا بود موفق باشید
پاسخ:
سلام، ممنون که خوندین.
آخر چه حکمتیست...؟!
عالی بود

پاسخ:
ممنونم:)
۱۴ آذر ۹۵ ، ۲۰:۳۳ پگاه طولابی
جیب تمام خاطرهاش عالی بود نسیم❤
پاسخ:
تو جیب خاطراتم نمیخوام عکس هیچکی باشه...بخصوص هیچکی!!
مرسی رفیق خوب(گل)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">