سفری از من به من...

تازگیها...

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ق.ظ

من تازگی ها سخت سرگرمم
با تهمتایی(تهمت هایی) که تو میبافی
چشمای مغرور من این روزا
تر میشه به اندازه ی کافی

لب میزنم به قهوه هایی که
ترجیح میدم بی شــِـکر باشه
زخمام و این روزا نمیبندم
تا عمق دردم بیشتر باشه

لج میکنم…بی قرص میخوابم…
از گریه ها سردرد میگیرم
بی چتر میرم زیر بارون و
شب، دوشــِ آبــِ سرد میگیرم

بعد تو حتی با صدای زنگ
گاهی به هم میریزه اعصابم
من تازگی ها زود میرنجم
من تازگی ها دیر میخوابم

برعکسـِ تو ، وقتی تو میرنجی
من از غرورم مایه میذارم
ثابت شده قلب تو با من نیست
وقتی بهت حس بدی دارم…

گفتی بهم: « "قلب" تو "دنیامه"
تنها بشه این مرد، میمیره»
ببین چه جوری یه زنــِ تنها
فردا ازت "دنیا"رو میگیره…

"نسیم بیرانوند"
**ثبت شده در آکادمی ترانه**
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۱
نسیم بیرانوند

ترانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">