سفری از من به من...

متن آهنگ تقدیر با صدای آقای رامین داودی

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۲ ب.ظ

تقدیر

میخوام با من نمونی سرد و بیروح

تو باید خنده هات و پس بگیری

 

داره پلک تو سنگین میشه از خواب

نباید مثل من اینجا بمیری

 

اگرچه بوی خون میده نفسهات

به وقت بوسه های آخرین بار

 

دارم میبینم اون روز و که خورشید

بغل کرده تو رو اون سوی دیوار

 

برو تاریکه دنیایی که دارم

تو با من طاقت موندن نداری

 

تو میدونی نمیذارم یه لحظه

خودت رو جای من حتی بذاری

 

هزار تا خطه توو دنیای دستات

میخواستی خط تقدیر تو باشم

 

من از این گریه ها حالا یه دریام

چه جوری میشه تو دست تو جا شم؟

 

نذاشتن سهم دنیای تو باشم

نمیذارن که دستام و بگیری

 

چه روزای قشنگی پیش روته

نباید مثل من اینجا بمیری...


"نسیم بیرانوند"

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۸
نسیم بیرانوند

ترانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">