سفری از من به من...

متن آهنگ فوق العاده با صدای علی مطلبی

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۱ ب.ظ

فوق العاده


توو شهری که داری قدم میزنی

به جز من کی دلواپس حالته

توی این پیاده روهای شلوغ

به چز من چشای کی دنبالته؟


از این عابرای پیاده بپرس

چقد صبر کردم ببینم تو رو

یا با من بیا زیر این چتر خیس

یا از من خداحافظی کن برو


روزایی که تو دعوتم میکنی

توو کافه به صرف یه چای غلیظ

واسه لمس دستای من کافیه

تو دستات و برداری از روی میز


نمیترسی دیوونه تر شم اگه

از این بیشتر فوق العاده بشی؟

فرار از نگاه تو بی فایده است

تو دنیام و سمت خودت میکشی


با دنیا روو تو شرط بستم یه روز

نذاشتم بیاد هیچکس جای تو

جواب یه دنیا رو من چی بدم؟؟

یکی پا بذاره به دنیای تو...


میتونم با دنیا بجنگم برات

فقط کافیه که تو لب،  ت َر  کنی

بذار هر کی جز تو بهم شک کنه

تو میتونی حرفام و باور کنی


کدوم عطر و وقتی میای میزنی؟

که چش بسته تشخیص میدم تو رو

همیشه کنار تو بودم ولی

عزیزم چقد دیر دیدم تو رو.....


ترانه سرا: "نسیم بیرانوند"




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۴
نسیم بیرانوند

ترانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">